Oldalak

2011. április 13.

A Tiéd milyen lett???

Biztos vagyok benne, hogy nagyon szép pillangók és tyúkocskák kerülnek ki a Te kezeid közül is.

A munkád gyümölcseit lassan a kezeidben tarthatod, és gyönyörködhetsz benne Te és a családod is. Kreativitásod is szárnyat kapott és a fejedben már sok színvariációban élnek a lepik és a pipik. Ezért most hagyok Neked időt az alkotásra, hogy sok szép darabot készíthess.


Élvezd ki a munkád gyümölcsei fölött érzett örömöt, és a sikerélményt! Zsebeld be a dicséreteket az ismerőseidtől! Légy büszke új tudásodra!

Én is nagyon kíváncsi vagyok a munkáidra!
A te pillangód milyen színű lett? Hogyan sikerült a tyúkocskád?

Ahhoz pedig, hogy láthassam őket szeretnélek megkérni rá, hogy készíts képeket az elkészült darabokról, és küldd el nekem e-mailben.
Nekem ezek a visszajelzések nagyon fontosak, hiszen ebből látom, hogy van-e értelme ennek a blognak, és a tanfolyamnak.

Azt is nagyon szeretném, ha másokat is ösztönöznének ezek a képek, ezért a beküldött fotókból (vagy egy részükből) egy bemutatót szeretnék készíteni, amit megosztanék itt a blogon (természetesen csak a beleegyezéseddel, és ha akarod akkor név nélkül).

Remélem Te leszel az első, aki meg szeretné mutatni nekem (és a nagyvilágnak) új tudását, és azt az elkészített darabot, amire nagyon büszke. Az összes elkészült darabodról várok képeket, hiszen nagyon kíváncsi vagyok!

Jó munkát, és sok örömöt kívánok!